apa plan kita lepas ini...

Salam
Lama dh rasanya dh x jenguk2 blog dan conteng2 dalam blog..
Nak citerla dunia perkerjaan mmg berbeza dengan dunia study..
Pengalaman berkerja tak la lama sangat..tapi dh dua kali jugaklah bertukar tempat kerja..dua2 kerja sebga radiographer so mmg itu pon bidang y diamk..tp entah la..belum cukup cinta..so terpaksalah ku lepaskn kerja ini..
Sekarang apa yang daku buat sekrg..selain tdor..kiki..aku buat kerja part time mengjar tuisyen..best jugak..terasa plak nak jd cikgu..hihi...hujung mggu org lain hepi gler sbb cuti..wooo..tapi case aku lain..hujung mggu la wktu busyku..mengajar disana disitu..aku hepi apa yang aku buat sekarang ini..menabur ilmu dan sharing apa yang aku ada..aku cuba buat yang terbaik untuk anak2 murid..
Nak cerita jgk..berita baik..aku terima tawarn untuk sambg master..dalam bidang yang sama..medical imaging

Tapi sekang hati bebelah bahagi..hancur hati habis..nak terima dan teruskn hala tuju yang aku tak pasti..apa yang sebenarnya yang minat aku..

Atau teruskn pencarian kerja yang aku sendiri tak tahu nak kerja ape...

Umurku dh makin tua..
Tapi pemikiran aku masih singkat
Dimana jalan ingin dituju.
Mengejar syurga sudah tentu..
Tapi apakah pilihan antara
Menyambung pelajaran atau meneruskn pencarian..

Comments

Popular Posts