Untukmu Sahabatku..

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh...

Khas untuk sahabatku, di SKRPM, SMKRPK, UITM dan tidak kira dimana-mana….terima kasih kerana sudi berkawan dengan saya,terlalu banyak kenangan kita bersama, tidak kira pahit ataupun manis. Di sini saya nak meminta maaf andai kata bicaraku telah menguris hatimu sahabat, andai kata tingkah lakuku telah melukakan hatimu teman, andai kata fikiran dan hatiku telah mengecewakanmu.. dengan setulus hatiku minta maaf dan mengharapkan kemaafan dari korang semua, maafkan diriku ini yang lemah ini dan tidak lepas dari melakukan kesilapan.Semoga persahabatan kita hingga ke syurga..ameen
sahabat
ingin aku singkap
kembali
kenangan lama agar
bersemi
ingin kuulangi kisah
lalu

ingatlah aku sebagai 
rakanmu
kenanglah aku dalam
doamu
begitu indahnya kisah
 dahulu
engkau sebagai temanku
layarkanlah impian
doamu
sesungguhanya aku
masih mengingatimu
sebagai kawan, rakan
dan teman
semoga kita diberkati Allah SWT

ku doakan kepada Allah SWT..
untukmu agar kau sahabatku
bahagai didunia
dan akhirat





Comments

Popular Posts